نمایه نویسندگان

ا

  • ابوالمعالی الحسینی، خدیجه بررسی مقایسه‌ای معیارشناسی خردمندی در روایات اهل‌بیت علیهم‌السلام با دستاوردهای روان‌شناختی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 53-81]
  • احتشام، زهرا مدل یابی معادله های ساختاری در تبیین الگوی توسعۀ اعضای هیئت علمی مبتنی ‏بر معنویت (مطالعۀ موردی: دانشگاه قم) [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 21-52]
  • ارباب سیر، منیژه واکاوی تربیت زیست‎محیطی مبتنی‏بر آموزه‌های قرآنی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 33-64]
  • اسگندری، کریم روایت نهج البلاغه از اخلاق حرفه‎ای مدیران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 359-389]
  • اکرمی، سید کاظم وضعیت کنونی تربیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان براساس شاخص‌های سند تحول [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 126-150]
  • امینی، محمد بررسی رفتار اخلاقی دانشجویان با رویکرد توجه به بیم ها و امیدها [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 115-126]

ب

  • باقری، فریبرز بررسی مقایسه‌ای معیارشناسی خردمندی در روایات اهل‌بیت علیهم‌السلام با دستاوردهای روان‌شناختی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 53-81]
  • باقری سجزی، الهه تأثیر آموزش‌دهی مهارت‌های فرزندپروری اسلامی بر کیفیت رابطۀ مادر- کودک، بهزیستی روان‌شناختی و خودکارآمدیِ والدگریِ مادران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 295-327]
  • بختیار نصرآبادی، حسنعلی واکاوی تربیت زیست‎محیطی مبتنی‏بر آموزه‌های قرآنی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 33-64]

پ

  • پسندیده، عباس طراحی الگوی مقابله با سستی بر اساس آیات قرآن کریم: مسیر تدریجی، مستمر و متعالی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 81-97]
  • پورکریمی، جواد مدل یابی معادله های ساختاری در تبیین الگوی توسعۀ اعضای هیئت علمی مبتنی ‏بر معنویت (مطالعۀ موردی: دانشگاه قم) [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 21-52]

ت

  • تمسکی، محمدرضا وضعیت کنونی تربیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان براساس شاخص‌های سند تحول [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 126-150]

ح

  • حاجی دنیادیده، هادی تحلیل اصل یاددهی ـ یادگیری در برنامه‌ریزی درسی با تاکید بر منابع اسلامی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 205-234]
  • حسین زاده، ام البنین تدوین الگویی برای تربیت زیبایی شناسانه بر اساس مبانی زیبایی در قرآن [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 83-113]

خ

  • خالویی، زهرا بررسی رفتار اخلاقی دانشجویان با رویکرد توجه به بیم ها و امیدها [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 115-126]
  • خانی، غفار الگوی شبکه‌محور بهزیستی روان‏ شناختی قرآن کریم مبتنی‌بر تفسیر نمونه [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 167-195]
  • خسروی مراد، لیلا مرور نظام مند پژوهش های قرآنی مرتبط با تربیت اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 65-91]

د

  • دلاور، علی وضعیت کنونی تربیت دینی و اخلاقی دانش‌آموزان براساس شاخص‌های سند تحول [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 126-150]

ر

  • رحمانی، جهانبخش واکاوی تربیت زیست‎محیطی مبتنی‏بر آموزه‌های قرآنی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 33-64]
  • رحیمی، حمید بررسی رفتار اخلاقی دانشجویان با رویکرد توجه به بیم ها و امیدها [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 115-126]

ز

  • زین آبادی، حسن رضا ابعاد و نشانگرهای ویژگی های پیروان در سازمان های آموزشی از منظر قرآن کریم [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 197-231]

س

  • سبحان اللهی، زینب عجین شدن نقشی؛ مدلی از عجین شدن افراد درسازمان اسلامی با رویکرد قرآنی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 5-20]
  • سعیدی، الهام تاملی در تربیت اخلاقی از طریق "ارزیابی همتایان" بر اساس آیات و روایات [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 115-144]
  • سعیدی رضوانی، محمود رهیافتی از الگوسازی تربیتی تا الگوپذیری از شهید سلیمانی ازسوی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 233-264]
  • سلیمانی، فرشاد طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی معنوی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 265-294]

ش

  • شبستری، معصومه ابعاد و نشانگرهای ویژگی های پیروان در سازمان های آموزشی از منظر قرآن کریم [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 197-231]
  • شرفی، نرجس تحلیل اصل یاددهی ـ یادگیری در برنامه‌ریزی درسی با تاکید بر منابع اسلامی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 205-234]
  • شریفی دروازه، مریم بهره‌گیری از ابعاد موقعیت در برنامۀ درسی آموزش دینی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 5-31]
  • شفیعی، فاطمه صغری طراحی الگوی مقابله با سستی بر اساس آیات قرآن کریم: مسیر تدریجی، مستمر و متعالی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 81-97]
  • شفیعی اپورواری، نعیمه واکاوی تجارب‌زیسته دانشجومعلمان از تعامل هویت حرفه‌ای و فلسفه تربیتی شخصی آنها [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 235-263]
  • شیروانی شیری، علی آثار و پیامدهای حسد در تعاملات فردی و اجتماعی در آموزه‏ های قرآنی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 179-203]

ص

  • صمدیان، زهره بررسی رفتار اخلاقی دانشجویان با رویکرد توجه به بیم ها و امیدها [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 115-126]

ع

  • عباسیان، حسین عجین شدن نقشی؛ مدلی از عجین شدن افراد درسازمان اسلامی با رویکرد قرآنی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 5-20]
  • عبداللهی، عظیمه السادات تأثیر آموزش‌دهی مهارت‌های فرزندپروری اسلامی بر کیفیت رابطۀ مادر- کودک، بهزیستی روان‌شناختی و خودکارآمدیِ والدگریِ مادران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 295-327]
  • عبدالهی، بیژن ابعاد و نشانگرهای ویژگی های پیروان در سازمان های آموزشی از منظر قرآن کریم [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 197-231]
  • عدلی، مریم ابعاد و نشانگرهای ویژگی های پیروان در سازمان های آموزشی از منظر قرآن کریم [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 197-231]
  • علیزاده، مژده اصول حاکم بر تربیت فرزند از منظر سیره تربیتی والدهای قرآن کریم [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 329-357]

غ

  • غلامی، فاطمه رهیافتی از الگوسازی تربیتی تا الگوپذیری از شهید سلیمانی ازسوی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 233-264]

ف

  • فرهادی، نوازالله تحلیل محتوای کتاب‌های فارسی متوسطة اول بر پایة ساحت‌های شش‌گانة تربیت در سند تحول بنیادین [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 151-177]
  • فیضی، زهرا مرور نظام مند پژوهش های قرآنی مرتبط با تربیت اجتماعی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 65-91]

ک

  • کاویانی، الهام طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی معنوی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 265-294]
  • کرم افروز، محمد جواد طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی معنوی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 265-294]
  • کرمی، زهره سبک زندگی اسلامی در برنامه درسی دوره‏ ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 93-133]
  • کشاورز، سوسن مدل نظری مدیریت جهادی در اسناد تحولی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 135-166]
  • کیهان، جواد روایت نهج البلاغه از اخلاق حرفه‎ای مدیران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 359-389]

گ

  • گرامی طیبی، زهرا تحلیل محتوای کتاب‌های فارسی متوسطة اول بر پایة ساحت‌های شش‌گانة تربیت در سند تحول بنیادین [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 151-177]
  • گنجعلی، اسدالله عجین شدن نقشی؛ مدلی از عجین شدن افراد درسازمان اسلامی با رویکرد قرآنی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 5-20]

ل

  • لائی، سوسن طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامۀ درسی معنوی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 265-294]
  • لطیفی، زهره تأثیر آموزش‌دهی مهارت‌های فرزندپروری اسلامی بر کیفیت رابطۀ مادر- کودک، بهزیستی روان‌شناختی و خودکارآمدیِ والدگریِ مادران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 295-327]

م

  • محبی، محمدمهدی رهیافتی از الگوسازی تربیتی تا الگوپذیری از شهید سلیمانی ازسوی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 233-264]
  • محمدی، آیت روایت نهج البلاغه از اخلاق حرفه‎ای مدیران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 359-389]
  • مقدم، فرشته مدل نظری مدیریت جهادی در اسناد تحولی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 135-166]
  • موحد، فریناز بررسی مقایسه‌ای معیارشناسی خردمندی در روایات اهل‌بیت علیهم‌السلام با دستاوردهای روان‌شناختی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 53-81]
  • موسی زاده، زهره مدل نظری مدیریت جهادی در اسناد تحولی نظام آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 135-166]
  • میرشاه جعفری، سید ابراهیم بهره‌گیری از ابعاد موقعیت در برنامۀ درسی آموزش دینی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 5-31]
  • میرغفوریان، فاضله طراحی الگوی مقابله با سستی بر اساس آیات قرآن کریم: مسیر تدریجی، مستمر و متعالی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 81-97]

ن

  • نادی، محمد علی الگوی شبکه‌محور بهزیستی روان‏ شناختی قرآن کریم مبتنی‌بر تفسیر نمونه [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 167-195]
  • نصراصفهانی، احمدرضا بهره‌گیری از ابعاد موقعیت در برنامۀ درسی آموزش دینی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 5-31]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم عجین شدن نقشی؛ مدلی از عجین شدن افراد درسازمان اسلامی با رویکرد قرآنی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 5-20]

و

  • وجدانی، فاطمه تاملی در تربیت اخلاقی از طریق "ارزیابی همتایان" بر اساس آیات و روایات [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 115-144]
  • ویسی، غلامرضا تحلیل اصل یاددهی ـ یادگیری در برنامه‌ریزی درسی با تاکید بر منابع اسلامی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 205-234]

ه

  • همتی، محمد علی آثار و پیامدهای حسد در تعاملات فردی و اجتماعی در آموزه‏ های قرآنی [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 179-203]

ی

  • یاری دهنوی، مراد واکاوی تجارب‌زیسته دانشجومعلمان از تعامل هویت حرفه‌ای و فلسفه تربیتی شخصی آنها [دوره 9، شماره 16، 1400، صفحه 235-263]